Oefeningen die je eens moet proberen (3): Single Leg Elevated Hip Raise

single leg elevated hip lift

[TellSell-stem] Traint u al tijden voor een GROTERE BILPARTIJ? En bent u flauw van die eeuwige hip thrusts en glute bridges? Strongville Performance presenteert de Single Leg Elevated Hip Raise: dé nieuwste oefening voor een achterwerk EN hamstrings waar u U tegen zegt!

STOP onmiddellijk met het sjouwen van gewichten om de hip thrust uit te voeren!

*insert video van iemand met rugpijn*

Met de Single Leg Elevated Hip Raise, heeft u helemaal GEEN GEWICHTEN nodig! Het enige wat u nodig heeft, is een simpel bankje, zodat u deze oefening overal ter wereld mee naartoe kunt nemen! Bij u thuis, op vakantie, in de snackbar, bij de buren voor het raam, in het mortuarium: OVERAL kan de Single Leg Elevated Hip Raise uitgevoerd worden!

U legt één hiel op een bank en duwt daarbij uw bilspier omhoog, welke u vervolgens hard aanspant. U kunt daarbij uw eigen handen op uw knie gebruiken voor extra weerstand. Mocht u toch gewichten willen gebruiken, kunt u deze met KINDERLIJKE EENVOUD op uw scheenbeen leggen.

Dus: waar wacht u nog op? Voer de Single Leg Elevated Hip Raise NU uit en ontvang maar liefst twee brandende bilspieren voor de prijs van één oefening! Maar dat is niet het enige. Bij de uitvoering van deze oefening krijgt u niet één, maar liefst TWEE GROTE HAMSTRINGS volledig gratis!!!” [/TellStell-stem]

Succes mensen! Wacht niet langer en volg mijn Facebook of Instagram voor meer te gekke aanbiedingen!